Son Yazılar
8.500 ANSI Lümen, geniş mekanlarda canlı görüntüler sağlar 0,67" DMD çipi ve DLP teknolojisi tarafından sağlanan...
DualUp monitör yalnızca bir monitör için küçük bir alan kaplar, ancak bu...
Bir toplantı başlatmak için dizüstü bilgisayarınızı açın ve ofisteki ekip üyeleriyle uzaktaki katılımcılar...
Yeni BenQ HT4550i, dört fazlı piksel kaydırmalı 1080p yerel diziden 3840x2160'lık 4K UHD çözünürlüğünü elde etmek...
Önde gelen bir video konferans sağlayıcısı olan AVer Information Inc., sanal toplantılar için yeni bir...
Sıradan bir küçük konferans odası projektörü gibi görünebilir, ancak Sony VPL-PHZ61,...
Sharp/NEC NP-PE456USL, müzeler, perakende satış, eğlence ve iş/eğitim ortamlarında bulunan zorlu uygulamalar için...
Nihai dijital beyaz tahta çözümünü arıyorsanız, ViewSonic ViewBoard etkileşimli düz panel ekranlar tam size göre....
İşletmeler hibrit iş akışlarına daha iyi uyum sağlamak için yeniden şekillenirken, insanları ofise geri çekmeye...
Müzeler, galeriler, gök evleri ve turistik yerlerden zorlu uçuş simülasyonu uygulamalarına kadar Sony 4K...
Epson'un ilk 4K HDR UST lazer projektörü olan LS500'ü piyasaya sürmesinin üzerinden iki...
11.500 ANSI lümen (13.600 ISO) vermek üzere derecelendirilen Barco'nun G62-W14 geniş...
Alcyone 2 uydusu, özellikle küçük küresel Alcyone muhafazası için Fransa'daki Cabasse Akustik Merkezinde...
Teklif sepetiniz boş
Büyük markalar, kalbiniz, zihniniz ve cüzdanınızla bağlantı kurma çabasıyla gününüzün her dakikasını reklamlar ve multimedya ile doldurmak için çok çalışıyor. Alet kutusundaki bir pazarlama taktiği, olaylar etrafında duygusal ve uzun süreli izlenimler yaratmayı hedefliyor. Çarpıcı grafikler, 3D veya 4D deneyimler veya etkileşimli kurulumlar, en akılda kalanlardan bazılarını yaratmanıza yardımcı olur.
Bu dikkate değer deneyimler, genellikle Buckingham Sarayı ve Sidney Opera Binası gibi üst düzey yerlerde kullanılan projeksiyon haritalamayı içerir. Konsept yarım yüzyıldan fazla bir süredir ortalıkta dolaşıyor, ancak yine de maliyet ve karmaşıklık ile ilgili sorunlar nedeniyle yalnızca ara sıra kullanılıyor. Ancak, etkili bir şekilde yapıldığında izdüşüm eşleme zorlayıcı ve unutulmaz olabilir.
Projeksiyon eşleme, video görüntülerinin bir yüzeye eşlendiği, binalar, pistler, sahneler ve hatta su gibi ortak nesneleri şaşırtıcı görüntülere dönüştüren bir video projeksiyon tekniğidir. Bu yüzeyler, hoş bir ışık ve yanılsama deneyimi yaratmak için yüzeyin şeklini ve dokularını oynayarak bir tuval haline gelir. Haritalama yazılımıyla birlikte, bu görüntüler etkileşimli özelliklere bile dönüştürülebilir. İş dünyasında kullanıldığında, projeksiyon haritalama genellikle deneyimsel pazarlamanın bir biçimi olarak kabul edilir .
Dünyanın en büyük markalarından bazıları için deneyimsel aktivasyonlar konusunda uzmanlaşmış bir medya şirketi olan bluemedia'nın yönetici yapımcısı Paul Whitney, "Projeksiyon haritalama, tüketicileri bir deneyimin içine çekiyor" dedi. "Araştırmalar, özellikle Y kuşağının bir üründen çok bir deneyime yatırım yapmayı tercih ettiğini göstermiştir." [İlgili makale: Y Kuşağına Pazarlama: Y Kuşağı Tüketicileri Nasıl Yakalanır ]
Projeksiyon haritalama ilk başladığında düz duvarlarla sınırlıydı, ancak şimdi bundan yararlanan şirketler çok daha büyük ve daha yaratıcı düşünüyor. Artık yapılarla veya belirli malzemelerle sınırlı değiller. Whitney, "Bugün, her zamankinden daha fazla esnekliğe sahibiz," dedi. “Teknoloji on kat büyüdü. Eskiden yaptığımız pek çok şey mümkün değildi ama [modern] yazılım harika şeyler yapmamızı sağlıyor.”
Bir moda şovu düşünün. 30 kıyafetle 30 manken kullanmak yerine, iki manken üzerinde çeşitli kıyafetleri yaratıcı bir şekilde görüntülemek için projeksiyon eşlemesinden yararlanılabilir. Olasılıklar görünüşte sonsuzdur. İşletmeler artık 360 derecelik kubbe projeksiyonunu üstlenebilir, sürükleyici tiyatro deneyimleri yaratabilir, görsel-işitsellerle dikkat çekici konserler sunabilir ve geleneksel medya biçimlerinin izin verdiğinden çok daha fazla akılda kalıcı izlenimler üretebilir.